pátek 5. července 2013

Ursula Poznanski - Erebos – Počítačová hra, která tě sleduje…

Název prvního vydaní (2011) Erebos – Hra, která zabíjí
Originální název: Erebos
Počet stran: 320        
Žánr: Sci-fi a fantasy
Nakladatelství: Fragment

Anotace:

Na jedné londýnské škole si mezi sebou žáci začnou předávat podivné balíčky, jeden se nakonec dostane i ke zvědavému Nickovi. V balíčku je DVD s počítačovou hrou. Hrou napínavou, a hlavně velmi inteligentní. Proč o ní ale nikdo nesmí mluvit a hráči musí dodržovat přísná pravidla? Na druhou stranu jim hra dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Pokud neposlouchají nebo se znelíbí poslovi se žlutýma očima, čeká je trest. Jak je ale možné, že hra o každém všechno ví a neuděluje hráčům úkoly jen ve hře, ale i v realitě? Co hra vlastně chce? A jak ji může Nick zastavit?


Mé hodnocení:

Kniha mě vážně překvapila. Stále méně kupuji knihy v nichž figurují náctileté hlavní postavy, ale u Erebu jsem se rozhodla udělat výjimku. Chyba to rozhodně nebyla, ze začátku jsem si myslela, že mě to moc nebaví, ale ani jsem se nenadála a byla jsem v polovině knihy.
Nehraji takový typ her, ale nemohla jsem se dočkat každé chvíle kdy Nick usedne za svůj počítač, záhadný Posel mu dá další úkol nebo vyhraje (či prohraje) bitvu nad hrozivými přízraky temného lesa.

Kniha byla napsaná stylem, který ubíhal jedna báseň, konec byl tak dobře napsaný, že mi ukápla nějaká slza a domnívám se, že to bylo i trochu způsobeno faktem, že tenhle úžasný příběh už skončil. 




1 komentář:

  1. Knihu jsem četla minulé léto, taky se mi dost líbila. Je napsaná skvělým stylem :).

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)