čtvrtek 14. srpna 2014

Ještě než začnu... (4)


Včera, po dočtení závěrečného dílu Demonat, jsem už neměla chuť začínat číst novou knihu, pořád jsem chtěla být v tom světě s Grubsem, Peckou a Bec. Ale dnes je nový den a já, jen co dopíšu tento článek, tak se vrhnu na knihu Závist od Gregga Olsena. Knihu jsem dostala na narozeniny od kamarádky (Zdravím Miško) a slíbila jsem jí, že si knihu hned přečtu. Kniha je ze série Prázdné rakve, což zní jako kniha o lupičích těl... Ale podle anotace to tak nebude. Původně jsem si chtěla přečíst Démonologa, ale pak jsem si uvědomila, že hned po Demonatech by to byla blbost. Takže Závist, doufám, že mě překvapíš.

Anotace:

Noc, kdy Katelyn zemřela, se stalo cosi, co všechno změnilo. Zlo má nejrůznější příchutě. Někdy je hořké, jindy ošidně sladké. Katalyn zjistila den své smrti. V jeden okamžik byla deprimovaným teenagerem a zároveň ztratila život. A pak... ležela na stole z nerezové oceli, oči skleněné, tělo studené, a byla opravdu, ale opravdu mrtvá.
Jak se to stalo? Byla to sebevražda, nebo vražda? A kdo za to nese vinu?
Dvojčata Hayley a Taylor Ryanovi zakopnou o důkaz, který je mnohem více znepokojující než si vůbec dokázali představit... a prolitá krev je přivede na stopu tajemství z dávné minulosti, o níž by raději ani nic nevěděli.

Autor se nechal inspirovat pravdivým příběhem internetové šikany a Závist je prvním dílem odvážné, otevřené a hrůzostrašné série, která vás přivede až na hranu mezi životem a smrtí.




2 komentáře:

  1. libi se mi ta obalka, ten odstin zeleny je super. tak at se libi, tesim se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kniha vypada skvele :) a jinak ten pocit, kdy chci alespon v myslenkach jeste pokracovat v puvodni knizce znam... :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)