úterý 19. srpna 2014

Ještě než začnu... (5)


Zdravím čtenáře našeho blogu,

už po páté Vám jdu představit knihu, která mi bude dělat dalších pár dní společnost. Opět se jedná o knihu, kterou jste ještě nespatřili v žádné chvástačce. Jelikož jsem měla na začátku měsíce narozeniny dostala jsem spoustu knih (těšte se na chvástačku). Rozhodla jsem se, že lidem, kteří mě obdarovali udělám radost a budu se snažit nějaké z knih přečíst. Jako první byla Závist, kterou jsem dostala od kamarádky Míši (hodnocení najdete tady). 

Druhou knihu, pro kterou jsem se rozhodla jsou Temné kouty od Gillian Flynnové. Od této autorky jsem zatím neměla tu čest nic číst, i když vím, že její Zmizelou všichni chválí (neodolala jsem a dnes si ji objednala na kniha.cz kde mají tento týden poštovné zdarma a Zmizelá na tomto serveru je levnější než na většině konkurenčních serverech). Letos jsem sice mamce dala seznam knih, které bych chtěla, ale pověřila jsem ji aby se snažila mě i trochu překvapit výběrem knih. Jsem spokojená s tím co mi koupila, myslím, že Temné kouty vybrala dobře a to nebyly na seznamu. Na další dvě knihy, které jsem od ní dostala si budete muset počkat. :P Spolu s knihou jsem Vám vyfotila i krásnou záložku s kočkami, kterou jsem dostala od tety. 


Jsem si téměř jistá, že někdo z Vás již knihu četl. Napište mi Vaše názory nebo do komentáře dejte odkaz na recenzi, ráda se mrknu. 

Anotace:

Libby Dayové bylo sedm, když se její matka a dvě sestry staly oběťmi „satanistické vraždy“ v kansaském městečku Kinnakee. Libby přežila – a u soudu se proslavila svědectvím, že je zabil její patnáctiletý bratr Ben. O pětadvacet let později ji vyhledají členové neoficiálního spolku zaměřeného na notoricky známé zločiny. Doufají, že objeví důkazy svědčící o Benově nevině. Libby zase doufá, že na své tragické minulosti něco vydělá…
Psychothriller Temné kouty (2009) americké bestselleristky Gillian Flynnové, autorky kultovních kriminálních románů Zmizelá (2012) a Ostré předměty (2006), vyhlásil časopis Publishers Weekly nejlepší knihou roku. Hlavní roli v připravované filmové adaptaci ztvární Charlize Theronová (držitelka Oscara za snímek Zrůda).





2 komentáře:

  1. Temné kouty jsem nečetla, spíš uvažuju, že ji pořídím mamce, páč tenhle žánr je spíš její :) Já ti zase nesmírně závdím kočičí záložku!

    OdpovědětVymazat
  2. Temné kouty jsem taky nečetla, ale dost jsem o této knize slyšela. Doufám, že si tu bude líbit, užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)