sobota 9. srpna 2014

Vezmi knihu na výlet: Písečný muž v Karlově studánce

Naše úžasná Basterka vymyslela letní projekt pro všechny milovníky knih a pěkných míst (a nejsme to tak trochu my všichni?), i já jsem se na jednom z výletů zapojila. Moje maminka měla pro jednou v létě dovolenou a tak jsme celá rodina vyrazili na túru okolo vodopádů Bílé Opavy, byla to pro mě fuška a fotila jsem se až poté, takže podle toho fotky také vypadají, ale přesto, tady jsou!


Doopravdy jsem četla!


Kepler byl úžasný. Je to poznat?


Obálka je vlastně celkem prostá, ale podle mě také strašidelná a tajuplná.


Tak tady už jsem to čtení spíš hrála.


Karlova studánka je nádherná. Když jsem procházela městem a viděla všechny ty domečky, rozhodla jsem se, že tam chci bydlet. Pak neměli v hospodě nic v chlebu ani bramborák a tak mé pocity trochu ochladly. Teď je to nerozhodně. 

Tak. To je pro tento výlet s knihou vše. Děkuji Basterce za hezký nápad a možnost se zapojit. Snad to není moje poslední letošní focení s knihou.

5 komentářů:

  1. To je skvělý projekt, ale já si nejradši čtu doma nebo na zahradě :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, skvělý, úžasný, já tyhle články miluji!!!! :) Byla jsem se tam podívat, ty domečky jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné fotky :-) muselo tam být krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky z určitě nádherného místa, ráda bych se tam taky podívala :)

    OdpovědětVymazat
  5. pekny vylet, knizka se dobre projela :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)