pátek 27. března 2015

Mini-unboxing




Ahoj :)
aby jsem vám pořád necpala recenze na Darrena Shana a nebo projekt Ještě než začnu, (který stejně moc lidí nečte) tak tady pro vás mám novinku. Malý unboxing - na facebooku jsem omylem narazila na informaci, že server arara.cz má poštovné zdarma, tak jsem toho hned využila, jelikož jsem měla ušetřených pár korunek. A která ta vyvolená mi dnes dorazila? 









Můžete zkusit hádat. Jde o dotisk knihy mého oblíbeného spisovatele.



Soubor povídek v měkké vazbě.


Už víte? Myslím, že je to více než jasné...


Hned bych se začetla, poslední dobou nemám na čtení moc času a myslím, že povídky budou to pravé (ač nejsem jejich fanda). 


Četl někdo z vás knihu? Která povídka se vám líbila nejvíc?

5 komentářů:

  1. Netušila jsem, že to jsou povídky. Tak to si taky koupím:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nečetla jsem ji, ale má skvělou obálku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím souhlasit, ta obálka je vážně pěkná. Ale také jsem ji ještě nečetla :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. priznam se, ze od kinga jsem jeste necetla nic :( ale dve uz mam doma a planuju ho si od nej neco nacist uz hodne dlouho, tak snad brzo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny dizajn knihy, vyzerá to zaujímavo! :)
    King je v tomto kráľ.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)