sobota 29. srpna 2015

24hodinový Read-a-thon - 30. srpna


Terka opět pořádá 24hodinový Read-a-thon. Dlouho jsem váhala, zda se přidat, jelikož to připadlo zase na neděli a to musím chodit brzo spát... Ale čert to vem! Minulý Read-a-thon jsem nemohla (už ani nevím proč).

Ten můj první mě tak bavil, že jdu do toho zase. Jsem na sebe zvědavá, minule se mi podařilo přečíst dvě knihy a třetí rozečíst. Teď bych chtěla přečíst tři a začít čtvrtou... No moc si nevěřím, ale za zkoušku to stojí.

Které knihy jsem si teda připravila?


Budu pod neustálým dohledem vykuleného svítícího hrošíka... 




Jednotlivé povídky si chci číst v momentě, kdy mě Čísla nebo Navždy tvůj začnou nějakým způsobem štvát.


Knihu Chirurg bych ráda začala v závěru maratonu a nebo až v pondělí. 

Dnes bych chtěla dočíst Lháře a do maratonu bych se na plno ponořila až zítra. Uvidím. Průběžně budu článek aktualizovat. První tři knihy mají dohromady 666 stran. Už teď vím, že to asi nepůjde... 

Držte mi palce :)

Program:

00:00 - Začínáme. Vrhám se na povídku Noční směna.
00:45 - Noční směna dočtena... Můžu jít spát... Snad se mi nebude zdát o krysách.
9:20 - Po probuzení a chvilce povalování se pouštím do povídky Šroťák.
10:55 - Povídka Šroťák dočtena. Jdu si připravit pozdní snídani.
11:55 - Vrhám se na knihu Čísla.
14:00 - 10 kapitol za mnou, dám si malou pauzičku.
14:15 - Krátká povídka Bojiště už čeká.
14:40 - Bojiště přečteno. Skvělá povídka. Teď zpátky k Číslům.
17:40 - 215/320 dávám si malou pauzu na občerstvení.
18:15 - Myslela jsem, že si dám nějakou povídku, ale fakt mě zajímá, jak ta Čísla dopadnou.
20:20 - Čísla dočtena... Vypadá to, že pro dnešek končím se čtením...

Nakonec pro mě skončil maraton o půl deváté a to jsem toho podle mě moc nepřečetla. Jednu knihu a tři povídky. Dohromady 380 stran. V přepočtu na strany jsem byla lepší než minule. Uvidíme příště.

Jak se dařilo vám? 

1 komentář:

Každý komentář potěší. Děkujeme :)