úterý 14. června 2016

(dvou)Měsíční shrnutí - duben, květen


Ahoj :)
po strašně dlouhé době se ozývám s (dvou)měsíčním shrnutím. Předem se moc omlouvám, ale ať je zima nebo léto v mém pokoji je světlo úplně na nic a fotky se mi nedařily pěkně vyfotit. Každopádně co je to za knihy jde poznat a o to tady jde, no ne? 


Jelikož jde o shrnutí za dva měsíce, tak začneme dubnem.

Duben
Koupeno 14 knih
Přečteno 3 knihy

Ou... To je hodně slabé, ale znáte to... Nová práce, než si člověk zvykne na režim a začlení se, tak to chvilku trvá. Jaké knihy jsem si teda koupila?


Na oslavu nového zaměstnání jsem si dokoupila sérii Píseň ledu a ohně. Zrovna jsem začala číst první část Bouře mečů a musím říct, že jsem nadšená. A ačkoliv nemám ráda brožované vydaní knih, tak tyto jsou naprosto parádní.


Samozřejmě mi nesměly chybět ani dvě žhavé novinky Dívka, která si říkala Tuesday a Dokonalý cizinec, kterého jsem přečetla a byla jsem nadšená.


Tady byla Britt-Marie byla jasná volba, protože dvě předchozí knihy od autora mě nadchly. No a který fanoušek Stephena Kinga by odolal knize, která má na přebalu klauna? Já rozhodně neodolala a knihu Wonderland Země divů jsem si koupila a přečetla. Byla jsem nadmíru nadšena, skvělá detektivka.


Temné léto mi doporučila moje nová vedoucí, se kterou jsme na stejné vlně a byla jsem unešená. Kniha se dobře četla, děsila mě - jak počtem stran, tak dějem. Naprosto boží kniha. Doporučuji všema deseti. P.S. netřeba slov... Ty ilustrace... :)


Na dotisk knihy Mechanický pomeranč jsem čekala snad milion let... Už ani nevím proč jsem ho chtěla, ale mám ho a to je hlavní. Brennerová slibuje slušnou detektivku, tak uvidíme snad mě nezklame.

A jak to teda bylo s těmi pár přečtenými knihami?

Jack Ketchum - Red (100-172 stran)
George Raymond Richard Martin - Střet králů 1 (460 stran)
Renée Knight - Dokonalý cizinec (256 stran)
Dan Simmons - Temné léto (300/552 stran)

Nakonec jsem za duben přečetla 1088 stran, což je mnohem lepší než jsem čekala. 

Není čas ztrácet čas a jdeme se podívat jak jsem dopadla v květnu.


Květen
Koupeno 10 knih
Přečteno 5 knih

Jde vidět, že se lepším :)


Neodolala jsem a pořídila si nové vydání knihy Ready player one a po menším nátlaku jsem si koupila knihu Warcraft Durotan a musím říct, že jsem byla unesená a už se těším jak si najdu trochu času a zajdu si i na film.


Mimořádný život Franka Derricka, 81 let slibuje podobně vtipně laděnou knihu jako Muž jménem Ove a Stoletý stařík a občas je potřeba se trochu zasmát. Po knize Mona jsem pokukovala už déle a teď když ji zlevnily jsem neváhala a vzala si ji. Hororová Bába Motyka, která zabijí děti mi nesměla chybět. A po přečtení jsem z knihy zmatená, ale i přesto se mi kniha líbila.


Theorinovi knihy Skrýš a Smršť jsem ukořistila za pěknou cenu (každá 99,-). Veru si jeho knihy pochvaluje, tak jsem zvědavá jak sednou mně. Žanet byla tak hodná a knihu Plavba smrti mi přivezla ze světa knih i s podpisem. Hned se lépe snáší, že jsem musela být v termínu veletrhu v práci...


Další žhavá novinka Všude kolem černý les byla jasná volba. I když mám pocit, že trh je podobnými knihami dosti zahlcen, měla bych být trochu vybíravější... Pod rouškou noci slibuje mafiánskou jízdu a knihu mám taky na doporučení od vedoucí, četl ji někdo z vás? Dost by mě zajímal názor.

Tolik ke koupeným knihám, které už zase nemám kam dávat. Znáte to, ne? A co jsem teda přečetla za květen?

Dan Simmons - Temné léto (300-552 stran)
Jaakko Ahonen - Sojčák (128 stran) 
George Raymond Richard Martin - Střet králů 2 (496 stran)
Christie Golden - Warcraft: Durotan (336 stran)
Jennifer Hillier - Wonderland: Země divů (200/384 stran)

Za květen jsem přečetla 1412 stran, i když v komiksu Sojčák toho ke čtení moc nebylo. 

Budu se snažit s dalším měsíčním shrnutím přijít o něco dřív, už teď jsem nashromáždila parádní kousky :)

4 komentáře:

  1. Krásne kusky. Prajem ti v práci veľa úspechov.Babu Motyku mám doma najprv som sa na ňu veľmi tešila ale teraz sa trochu bojím,mala som veľké očakávania a čítam skôr negatívne recenzie.Smršť som si tento mesiac kúpila aj ja za tu cenu som ju tam nemohla nechať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké úlovky a tolik knih, přeji krásné a pohodové čtení... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Hromada skvelých kníh, gratulujem! Závidím tú zbierku od Martina :D Mnohé knihy odtiaľto poznám z recenzií, ale osobne som nečítala :D Dúfam, že sa ti páčia alebo budú páčiť, v prípade tých neprečítaných :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou samé suprové kousky :) Dokonalého cizince a Ready Player One jsem v květnu také četla a jsou to bezvadné tituly :) Chystám se na Všude kolem černý les a na Theorina, mám doma tu Skrýš a těším se, až se do ní pustím :) Jsem ráda za tip na Smršť, s chutí dokoupím. Měj se krásně a přeji povedený červen - nejen čtenářsky :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)