úterý 5. července 2016

Měsíční shrnutí - červen


Tak a je tu další chvástačka. Konečně to vypadá, že jsem se trošičku začala krotit. Tak snad mi to vydrží.

Červen

Koupeno 9 knih
Přečteno 8 knih


Na začátku jsem si pořídila čtvrtý a pátý díl ze série Dobrodružství Riyria. Zatím jsem nečetla žadný díl a dost mě štve, že první tři díly jsou ve tvrdé vazbě a tyhle dva v měkké. I tak jsou ty obálky hezké a mají pěkné barvičky. Snad se co nejdřív dostanu k přečtení.


V novém katalogu KK jsem neodolala kompletu trilogie Metro za zvýhodněnou cenu. Určitě bych si ráda zahrála i počítačovou hru. Četli jste trilogii někdo? Zajímali by mě vaše názory.


Konečně jsem se dokopala a stala se členkou knižního klubu a tyto dvě krásky jsem měla s 50% slevou. Ještě jednu jsem vybrala, ale ta nebyla pro mě.


Opět na doporučení paní vedoucí jsem si koupila knihu Oddíl, zatím jsem se ke knize nedostala, ale vypadá úžasně. Knihou Nesmírný jsem si doplnila sérii. 

V červnu jsem přečetla docela dost knih. Kéž by to tak šlo i nadále. 

Jennifer Hillier - Wonderland: Země divů (200-384 stran)
Marko Hautala - Bába Motyka (320 stran)
George Raymond Richard Martin - Bouře mečů 1 (592 stran)
Åsa Larsson, Ingela Korsell - PAX 1 Hůl prokletí (135 stran)
Åsa Larsson, Ingela Korsell - PAX 2 Grim přízrak (181 stran)
Åsa Larsson, Ingela Korsell - PAX 3 Dívka ze záhrobí (186 stran
Åsa Larsson, Ingela Korsell - PAX 4 Neviditelný zloděj (192 stran)
Åsa Larsson, Ingela Korsell - PAX 5 Sluhové zla (200 stran)
Chuck Palahniuk - Tvé překrásné já (207/264 stran)

Sérii Pax jsem zhltla na posezení a sérii doporučuji. Opravdu skvělá. Už se těším na další díl. Takže za červen to je úžasných 2197 stran. Nebudu lhát, ale to číslo je boží.

Jsem zvědavá co přinesou letní měsíce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší. Děkujeme :)